תאורה לבית

איך מתאימים את התאורה לבית

דף הבית » איך מתאימים את התאורה לבית

בשנים האחרונות התאורה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.
הטכנולוגיה והטרנדים העכשוויים מביאים לנו מגוון עצום של סגנונות ופתרונות תאורה.
גוף תאורה דקורטיבי ומרשים הוא אלמנט עיצובי המשפיע באופן ישיר על מראה הבית.
אם זה בסלון, במטבח, בחדר השינה או אפילו במסדרונות/מבואות הבית, גופי התאורה מהווים חלק נכבד בשיקול העיצובי ובתכנון התאורה בבית ובחירת הגופים היא לא תמיד משימה פשוטה של מה בכך.
כיום אנו יכולים להגיע לכל סגנון תאורה שרק נרצה ויחסית במחירים שפויים.

אך כדאי לזכור, כדי להתאים את סגנון התאורה לחלל בו אנו חיים אנו צריכים לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים כדי לפעול נכון ולהעניק לבית שלנו את המראה המיוחד שאנו רוצים.
עיצוב התאורה חייב להיות מותאם ספציפית לכל חלל/ חדר. אחד הגורמים המשפיעים ביותר הוא הרגלי החיים שלנו והעדפות שלנו. להבדיל מתאורת יום, תאורה מלאכותית נתונה לבחירתנו. עיצוב התאורה משתנה בהתאם לסגנון שלנו ונתוני הבית שלנו (גודל החלל, גבהים וכו).

יש סביבנו כמות עצומה של גופי תאורה שעשויה לבלבל אתכם. מעבר לכך, ריבוי גופים או חוסר התאמה של גוף התאורה לחדר עלול לפגוע בעיצוב הבית / החלל.
ראשית התמקדו בחדר שאותו אתם רוצים להאיר. לדוגמה הסלון שלכם, האם אתם מעוניינים בגוף תאורה תלוי או צמוד תקרה?
במידה ויש לכם תקרה גבוהה, גוף תלוי יכול לתת מענה עיצובי משגע ואלגנטי. במידה והתקרה היא סטנדרטית, רצוי ללכת על גוף תאורה צמוד תקרה שיעניק מראה מודרני / עכשווי.
ישנם גם מנורות רצפה / עמידה שיכולות לעמוד כרהיט בפני עצמו או גופי תאורה דקורטיביים שיכולים להדגיש אזורים מסוימים בסלון שלכם.

מסדרונות או מעברים יכולים להיות נוחים ונעימים אם נאיר אותם נכון על ידי ספוטים שקועים או פסי צבירה שיכולים לתת טאץ’ של הארה נכונה וממוקדת לתמונות שתלויות על הקיר או על כל אובייקט שאתם רוצים להאיר.
דוגמה נוספת היא חדרי הילדים, הצבעוניות הקיימת בהם יכולה להשתלב עם מנורות שולחן ייחודיות שמעניקות נגיעה של צבע נוספת.

ואל לנו לשכוח את החצר / גינה, המקום שבו אנחנו נהנים עם המשפחה והחברים יכול לקבל שדרוג ענק בעזרת תאורה נכונה, גופי תאורה מוגני מים יכולים להיות מותקנים בפרגולה או להשתלב עם הצמחייה או כתאורה היקפית של צמודי קיר/חומה מסביב לבית שלכם.

אז אם הגעתם לשלב הזה שבו אתם בונים בית חדש או רק משפצים או שמתחשק לכם לשנות קצת את המראה בבית, קחו בחשבון שתאורה איכותית היא זו שתיתן את הנגיעה האחרונה שתביא לוואו! גדול ותוסיף הרבה לייחודיות ועיצוב של הבית שלכם.