תאורה לבית

לראות את האור – 2 טעויות שאנשים עושים בבחירת תאורת פנים ומה לעשות במקום

יותר ויותר עסקים ואנשים פרטיים חושבים שכשמדברים איתם על תאורה זה משתייך רק לאור וכך הם יוצאים ועושים את הבחירות שלהם בלי להבין מה מתאים ומה נכון פחות לעסק או לבית שלהם. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם חשבתם עד היום שאור זו ההגדרה היחידה לתאורה? זו טעות היות שכשמדברים על תאורה מדברים על שלל הגדרות של צבע, תחושה ואווירה. אז כמו שיכולתם לראות, תאורת פנים לרבות מנורות תלייה יכולות בהחלט להניב לכם הרבה יותר מנקודת אור בכל חדרי הבית אבל כשבוחרים אותן באופן הלא נכון עלולים לייצר בדיוק את האפקט ההפוך. רוצים לעשות את זה נכון? WELIGHT מספקים לכם במאמר זה כמה טעויות שאתם חייבים להפסיק לחשוב או לעשות ומה לעשות במקום.

טעות מספר 1 משקיעים בעיצוב ולא בתאורה

הטעות הראשונה של מרבית היא לטעון שתאורה זה רק אור. לא משנה עד כמה אנשים משקיעים בעיצוב איכשהו הם שוכחים את מנורות העמידה ושאר המנורות ומניחים שתפקידה של מנורה זה רק להאיר, האומנם? זו טעות קריטית לחשוב כי תאורת פנים זה רק אור היות שהיום גם בבית המוקפד ביותר אם לא תשקיעו מראש בתאורה לא תייצרו עניין ולא תצליחו להשיג את האנרגיה שאתם רוצים להשיג בחלל הבית. WE LIGHT מביאה בפניכם את מגוון גופי התאורה החל בעוצמת אור קטנה ועד גדולה שמעצימה ומאירה בדיוק את מה שאתם צריכים להבליט ולהאיר. כאמור, תאורה נסתרת ליצירת תחושה ואווירה מושלמים, תאורה מתאימה לקריאה ובגדול תאורה שמתאימה למשרד או לחדרים גדולים יותר והתוצאה? כשהעיצוב והתאורה ישתלבו יחד הדברים ייתנו את האפקט הרצוי יותר מהר ממה שחשבתם.

טעות מספר 2 משקיעים בעיצוב אבל לא עושים בירור מקדים על תאורה

הטעות השנייה של מרבית האנשים שהם מבצעים מהלכי עיצוב או בוחרים תאורת פנים בלי להבין את הצורך, התקציב וההתאמה לשאר הריהוט. מה צריך לעשות? לפני הכול בחירת תאורה באופן הנכון תכלול כמה בירורים הכוללים את הצורך שלכם האמיתי, את מה אתם רוצים להאיר או על מה חשוב למקד את התאורה. כמו כן, יש למזג נכון את התאורה לעיצוב הכללי, לדעת באיזה גוונים מדובר ובגדול כמה כסף יידרש מכם להשקיע והאם זה מתאים לתקציב שהקצבתם לעצמכם מראש. רוצים לייצר אווירה מסוימת? כבר לקחתם בחשבון איזה אזורים תרצו להדגיש יותר ואילו פחות? מה לגבי איכות הסביבה ועל חסכון באנרגיה שיכולה להניב לכם גם חסכון בעלויות חשמל? אילו הן שאלות שחשוב להבין ולקבל עליהן תשובות הרבה לפני שאתם לוקחים את הרכישה הזאת צעד אחד קדימה.